Customer Hub. Hét klantportaal
op basis van Office 365.

Veilig samenwerken en informatie delen met klanten

Wat doet Customer Hub?

Customer Hub biedt je de mogelijkheid om binnen Office 365 een klantportaal in te richten op basis van SharePoint Online sites.

Binnen SharePoint Online wordt voor iedere klant een site aangemaakt op basis van een sjabloon. Jouw medewerkers gebruiken deze SharePoint sites om informatie te delen zoals documenten, taken en agenda’s.

Klanten loggen in op het Customer Hub portaal. Dit portaal haalt de informatie op uit de onderliggende SharePoint site voor de klant. Dit portaal kan qua look en feel en gebruikerservaring helemaal worden vormgegeven zoals jij dat wenst.

vanafprijs-customerhub

Waarom Customer Hub?

SharePoint is een fantastisch platform om informatie te delen en samen te werken. SharePoint is echter, voornamelijk gericht op de interne organisatie. Daarnaast biedt SharePoint ook eenvoudig toegang tot andere applicaties binnen Office 365 zoals e-mail, agenda, Yammer en OneDrive, deze tools zijn niet bedoeld voor externe klanten.

Op basis van verschillende projecten hebben wij Customer Hub ontwikkeld. Een product waarmee je binnen Office 365 eenvoudig een klantportaal realiseert.

Alle informatie wordt veilig en gestructureerd opgeslagen binnen jullie eigen SharePoint Online platform. En uiteraard is Customer Hub toegankelijk vanaf PC, tablet en smartphone.

Een klantportaal in een handomdraai

De Customer Hub wordt geïnstalleerd binnen jullie eigen Office 365 omgeving. Veilig en vertrouwd. Binnen enkele minuten staat de basis van jullie klantportaal en kan het configureren beginnen. Denk hierbij aan het visuele uiterlijk zoals fonts, kleurstelling en afbeeldingen. Vervolgens wordt de inrichting van de klantsite bepaald en kunnen de sites worden aangemaakt. Nu alleen nog de informatie toevoegen en je klanten uitnodigen en het klantportaal is een feit!

Geen apart CMS,
maar gebruiken wat je al hebt

Binnen Customer Hub wordt alle informatie veilig en gestructureerd opgeslagen in SharePoint sites. Voor iedere klant wordt een SharePoint site aangemaakt, hierdoor is klantinformatie altijd veilig en controleerbaar opgeslagen. Je medewerkers hoeven geen nieuw systeem te gebruiken en informatie dubbel op te slaan maar gebruiken dezelfde SharePoint functionaliteit die ze ook al voor interne doeleinden gebruiken.

Het klantportaal als
verlengstuk van je
klantcontact

Een klantportaal is een belangrijk instrument om klanttevredenheid te vergroten en je dienstverlening naar een hoger plan te trekken. Klanten echt ontzorgen via een digitaal platform maakt het verschil tussen een ‘gewone’ klant en een echte fan! Met Customer Hub ben je in staat om het klantportaal telkens verder uit te breiden en aan te passen, afgestemd op de behoeften en wensen van je klant. Via de ingebouwde analytics functionaliteit wordt inzichtelijk wat werkt en wat niet, en met de feedback-knop kunnen klanten eenvoudig suggesties voor verbeteringen of ideeën doen.

Het klantenportaal op basis van Office 365
“Mavention heeft een mooi en gebruiksvriendelijk klantportaal opgeleverd; Het was een zeer geslaagd project”

Frank Verlaan,
Marketingmanager MKB Microsoft Nederland

Screen wordt o.a. gebruikt door:
eric dubbelaar

Vraag nu een gratis demo/trial aan!

Wil je meer weten over de mogelijkheden van Customer Hub? Wij nodigen je graag bij ons uit in de Caballero Fabriek in Den Haag of komen bij je langs voor een gratis demo. Bel 070 820 02 31 of mail naar info@mavention.nl. Wil je liever eerst Customer Hub proberen, vraag dan hieronder een gratis trial aan.

Vul je zoekopdracht in.