Klantenbinding

Creëer maximale klantwaarde en
zorg voor een hoge loyaliteit.

Klantenbinding is een speerpunt binnen de digitale transformatie. Met slimme cloud-technologieën betrek je de klant in jouw processen en creëer je maximale klantwaarde. Je krijgt betere inzichten in de behoeften van klanten en partners en spendeert meer tijd met hen door digitaal (samen) te werken. Zo verbeter je de relatie met jouw klanten en partners en creëer je een hogere loyaliteit.

Wij helpen klantervaringen te verbeteren

Mavention gebruikt de kracht van data om klantervaringen en -processen te personaliseren en te transformeren. Wij leveren oplossingen om de klantervaring blijvend te verbeteren. Klanten, partners en dealers met wie intensief wordt samengewerkt, kunnen nog beter worden ondersteund als informatie niet langer wordt ‘gepusht’, maar kan worden opgehaald op een centraal ‘klantportaal.

Denk hierbij niet alleen aan de uitwisseling van documenten, maar ook aan het ophalen van informatie bij klanten, (keten)partners en dealers om bijv. klachten te voorkomen. Mavention kan jouw organisatie ondersteunen met onder andere business consultancy, hackatons & inspiratiesessies en een technisch assesment.

Klantbinding in Office 365

Customer Hub – hét klantportaal voor Office 365

Een klantportaal is een digitale omgeving waarin een bedrijf met een klant kan samenwerken. Documenten en informatie (nieuws, updates) kun je eenvoudig met elkaar delen. Het klantportaal is een centrale, beveiligde plek die altijd toegankelijk is. Waar je ook bent. Lees meer over Customer Hub.

Het klantenportaal op basis van Office 365

“Mavention heeft een mooi en gebruiksvriendelijk klantportaal opgeleverd. Het was een zeer geslaagd project”

Frank Verlaan, Microsoft Nederland

Wat de experts zeggen:

Meer weten over het thema klantenbinding?

Alex Verheij - Mavention

Slimmer samenwerken met klanten?

Vul je zoekopdracht in.