Klantportalen met Office 365

Veilig samenwerken en informatie delen met klanten

Een klantportaal is een digitale omgeving waarin een bedrijf met een klant kan samenwerken en documenten en informatie (nieuws, updates) kan delen. Het is een centrale, beveiligde plek die altijd toegankelijk is. Waar je ook bent.

Office 365 biedt een geweldige infrastructuur en de juiste toepassingen voor het inrichten van klantportalen. In combinatie met Mavention Hub is het mogelijk om deze compleet af te stemmen op de look and feel van de klant. Bovendien sluit Office 365 aan op de applicaties die organisaties vaak al in gebruik hebben. Het is daarmee een ideaal platform als je langdurig intensief contact moet onderhouden met klanten. Zeker als daar aan beide zijden veel medewerkers bij zijn betrokken.

Ontdek de voordelen

  • Veilig samenwerken met klanten
  • Gemakkelijk informatie delen
  • Compatible met populaire applicaties

Voordelen van klantportalen

Mavention is zeer ervaren in het inrichten van klantportalen in Office 365. Met klantportalen kun je als organisatie:

● documenten beschikbaar stellen zonder dat klanten daar telkens contact voor hoeven op te nemen
● eenvoudig acties en deadlines communiceren
● documenten laten goedkeuren en digitaal laten ondertekenen
● binnen groepen en projecten via een timeline met elkaar communiceren

Ondersteuning van A tot Z

Mavention ondersteunt de inrichting van klantportalen van A tot Z – van het uitdenken tot de implementatie en de adoptie. De invulling is afhankelijk van de beschikbare systemen bij de opdrachtgever, maar vooral ook van de kennis van de aanwezige werkprocessen en de ideeën die de opdrachtgever zelf heeft bij een klantportaal.

Zelf aan het roer

We gebruiken graag een agile manier van werken. Dat houdt in dat we in korte, overzichtelijke periodes ontwikkelen. Vaak omdat je de wensen en mogelijkheden van een opdracht vooraf niet compleet kunt overzien. In combinatie met de SCRUM ontwikkelmethode sta je als opdrachtgever zelf aan het roer. Zo kun je beslissingen stap voor stap nemen en het klantportaal tijdens de ontwikkeling testen, gebruiken en weer doorontwikkelen. Nieuwsgierig naar de mogelijkheden voor jouw organisatie? Neem contact op.

octavie

Beginnen met een kop koffie?

Ik nodig je graag uit bij ons op kantoor in de Caballero Fabriek. De koffie staat klaar. Laat even weten wanneer je komt, bel 070 820 02 31 of mail naar octavie.van.haaften@mavention.nl

Neem contact op

Stuur ons een mail en we nemen zsm contact op.

Vul je zoekopdracht in.